We zijn geland! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van José Bakker - WaarBenJij.nu We zijn geland! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van José Bakker - WaarBenJij.nu

We zijn geland!

Blijf op de hoogte en volg José

26 Augustus 2010 | Duitsland, Düsseldorf

Kleine aanvulling: eerst ging de bel en toen was daar onze transfer. Toen ging de bel nog een keer… en daar was Ed. Nog net op tijd om ons uit te zwaaien.
We zitten nu in het vliegtuig naar Düsseldorf. Naast elkaar, woohoo! Het vliegtuig zit helemaal vol. Eerst was er niemand van plan om te ruilen. Demi zat tussen 2 meisjes in, in een rij van 3. En ik 1 stoel van het gangpad af, in een rij van 4. Één van de meisjes sprak geen Engels, de andere wilde niet ruilen. En de man naast mij eigenlijk ook niet. We hebben het in het Engels uitgelegd. Hij vroeg later nog of het al geregeld was, in het Engels. En toen bleek het een Nederlander te zijn. Hij zei toen dat hij wel wilde ruilen. Ik ging er al van uit dat we niet samen zouden zitten, dus ik vind het helemaal goed zo!
Het is blijkbaar niet echt lekker weer in Europa, want er werd net omgeroepen dat het onderweg hard kan waaien en dat we turbulentie kunnen krijgen, en regen. Winter in Afrika is beter dan zomer in Nederland…

Jaaa we zijn geland! Geen last gehad van slecht weer, wel slecht geslapen…