De laatste middag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van José Bakker - WaarBenJij.nu De laatste middag - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van José Bakker - WaarBenJij.nu

De laatste middag

Blijf op de hoogte en volg José

26 Augustus 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ook ik zal nog even een stukje schrijven, helaas voor de laatste keer :(…
We zitten (nouja José ligt :P) nu in de terminal van Dubai te wachten tot we aan boord kunnen van het vliegtuig naar Düsseldorf. Duurt best lang. Maar eerst even wat er vandaag verder is gebeurd:

Van vanochtend rond 10.30 u tot twee minuten voor onze transfer er was heb ik Risk gespeeld samen met Dagmar, Saskia, Ellen, Griet, Petra en Guido. Het was mijn opdracht om Australië, Europa en een derde continent naar keuze te veroveren. Heel even had ik Australië en Europa in handen, maar dat werd me weer snel hardhandig afgenomen (dankjewel Guido en Dagmar :P) Rond 14.05 uur nam Dagmar de macht over in Australië en won daarmee het spel. Gelukkig, want twee minuten later kwam onze veel te vroege transfer (we hadden 15.00 u afgesproken). Hitomi had haar spullen nog nieteens gepakt. Zij kwam met ons mee omdat zij ook een andere vlucht dan de rest van de groep had. Nadat Hitomi haar spullen had gepakt hebben we afscheid genomen van de rest van de groep en zijn we op weg gegaan naar het vliegveld. Daar kwamen we ongeveer 3 kwartier later aan. Meteen werden onze tassen op een trolley gezet door een behulpzame meneer en liep hij met ons mee naar binnen om het karretje te duwen. Bij de incheckbalie aangekomen zei hij: dat is dan R10 per tas. Beetje jammer, maarja zo gaat dat hier. Eerst zijn José en ik gaan inchecken en daarna zijn we met Hitomi naar de andere terminal gelopen omdat zij daar moest inchecken. Daar kwam ze erachter dat ze haar e-ticket kwijt was. Gelukkig was dat geen probleem en kon ze gewoon inchecken. Daarna heb ik nog een souvenir gekocht en zijn we langs de douane gegaan om daarachter nog langs wat winkeltjes te gaan, maar niks meer gekocht.
Om 18.25 u was het tijd om afscheid te nemen van Hitomi, want wij konden aan boord van het vliegtuig.
De reis ging prima. Helaas zaten we precies naast een vleugel, dus naar buiten kijken zat er niet in. Maarja het was toch nacht. Hopelijk is dat zometeen anders. Helaas zitten we niet naast elkaar :(, en dat terwijl we zo vroeg hadden ingeckecked. Hopelijk is er iemand naast één van ons zo aardig om te ruilen. Het is nu 06.45 u in Dubai (04.45 u in Nederland). Om 07.55 u mogen we aan boord van het vliegtuig. Hopelijk weer net zo’n goede vlucht als de andere drie. Holland, here we come!

Demi