Dubai International Airport - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van José Bakker - WaarBenJij.nu Dubai International Airport - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van José Bakker - WaarBenJij.nu

Dubai International Airport

Blijf op de hoogte en volg José

30 Juli 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

We zijn onderweg! Het is nu kwart over 2 in Dubai (en kwart over 12 in Nederland…). Het is blijkbaar 40°C buiten. Dat werd gezegd in het vliegtuig. We zitten nu te wachten tot het 4.40 u is. Dan kunnen we hopelijk in het vliegtuig slapen. Daarom zitten we nu met z’n drieën kauwgom te kauwen… We hebben zonet gegeten bij de Mac. Ze hebben hier geen milkshakes en kipnuggets!!
In het vliegtuig konden we films kijken en muziek luisteren. Het eten was best wel lekker, maar niet zo veel. Er zat een vrouw naast mij die alles voor mij wilde aanwijzen. Ik was nog niet klaar met eten en toen wees ze al naar het doekje om m’n handen te wassen. Beetje irritant, maar wel grappig :).

José