José is ziek - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van José Bakker - WaarBenJij.nu José is ziek - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van José Bakker - WaarBenJij.nu

José is ziek

Blijf op de hoogte en volg José

06 Augustus 2010 | Zuid-Afrika, Hazyview

Ik ben ziek. Iedereen die ziek wordt is dat 1 dag, behalve ik. Ik begin nu aan dag 4. Ik heb gisteren voor het eerst iets vasts gegeten en het niet uitgekotst. Maar ik kan bijna niet staan. Als ik een trap opgelopen heb moet ik bijna een kwartier gaan zitten of liggen om uit te rusten. De groep is gisteren om 7 uur ’s morgens vertrokken naar het Kruger Park. Demi smste dat ze al veel dieren gezien hebben. Ik hoop dat hij veel foto’s heeft gemaakt.
Francis heeft me gisteren meegenomen naar de dokter. Ik had 2 dagen alleen maar diarree en gekotst. Alleen water kwam er niet meteen uit. Daarom was ik ook niet uitgedroogd. Misschien herstel ik zo langzaam omdat ik dikke amandelen had.
De dokter heeft me een prik in m’n kont gegeven tegen het kotsen en 2 keer een antibioticakuur. Pijnstillers, pillen tegen kotsen, tegen diarree, misselijkheid. Echt vanalles. Nu moet ik gewoon eten, weer sterker worden. Maar ik kan bijna niet kauwen. Oh en ik ben ook ongesteld. Ik kotste namelijk ook m’n pil uit. Fijn is dat.
De groep komt vandaag terug. We gaan later nog eens naar het Kruger Park. ’s Nachts is het daar superdonker en kun je heel veel sterren zien. En dat wil ik echt niet missen. Alle dieren natuurlijk ook niet.
Nou… ik ga weer eens naar de wc…

José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 18 Okt. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 34203

Voorgaande reizen:

03 September 2013 - 23 Oktober 2013

Rondreis India & Nepal

26 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Afstuderen in Mumbai

11 December 2012 - 02 Januari 2013

Rondreis door Costa Rica

29 Juli 2010 - 26 Augustus 2010

Reis naar Zuid-Afrika & Swaziland

Landen bezocht: